VERNER: Jak jsou spokojeni naši zákazníci?

29.04.2010 | Tomáš Šimek, VERNER a.s. | Pohled podnikatelů | Typ AK: kotel Verner A251 | Téma: Informace o automatických kotlích


Určitě dobře víte, že každá ambiciózní společnost pořádá různé ankety a průzkumy trhu. Nejinak to je i ve společnosti VERNER Červený Kostelec.
Pravidelně se snažíme zjistit spokojenost a potřeby našich zákazníků a sledovat vývoj v odvětví, ve kterém působíme. Ačkoli zjištěné informace většinou slouží firmám jako podklad k důležitým a strategickým rozhodnutím do budoucna, tak i přesto jsme se některé rozhodli zveřejnit. Myslíme si, že když lidé věnují nemálo svého času na zodpovězení několika otázek, bylo by férové, abychom je s názory ostatních zákazníků také seznámili.
Teď už dost k úvodu a pojďme se konečně podívat na některé výsledky. Nejdříve se podíváme na dvě otázky pro zákazníky, kteří už mají nainstalovaný automatický kotel, kotel na kusové dřevo či interiérový kotel VERNER.

 


Na tuto otázku nám odpovědělo 102 zákazníků. Z grafu je zjevné, že až 45% našich zákazníků hledá netradiční a nezávislý způsob vytápění. Chtěli se tedy zprostit závislosti na dováženém plynu, případně elektrických přímotopů,  a podle ohlasů je také zaujala velká variabilita spalování biomasy. Není přeci nic jednoduššího, než když dojde ke zdražení dřevních pelet, tak začít topit obilím nebo kukuřicí a naopak.
V součtu nás zvolilo pro ojedinělost, netradičnost a kvalitu našich výrobků a služeb téměř 80% zákazníků.
Velmi nás však zklamal výsledek pro odpověď týkající se ekologie a zdravého životního stylu. Víme, že v této době je nejdůležitější úspora, ale pojďme společně také trochu myslet na přírodu… Nehledě na to, že kotle VERNER jsou synonymem pro slova úspora, komfort, kvalita a ekologie.


 

Také nás potěšil výsledný graf z odpovědí na otázku, zda-li výrobky VERNER splnily očekávání. Na tuto otázku odpovědělo 76 zákazníků a drtivá většina z nich se shodla, že výrobky a služby VERNER a.s. splnily jejich náročná očekávání. Jak jsme již předeslali, tento výsledek nás těší, ale zároveň i motivuje k neustálému zlepšování.
 


Z odpovědí na otázku, kterou jsme položili zájemcům, kteří se teprve rozhodují o koupi, je na první pohled patrné, že většina ze 107 oslovených preferuje úsporu při vytápění. Tento výsledek jsme očekávali, a právě proto jsou kotle VERNER speciálně konstruovány nejen pro komfortní a ekologické, ale hlavně pro úsporné vytápění. Například s automatickým kotlem VERNER A251 můžete za deset let užívání ušetřit téměř čtvrt milionu korun proti standardnímu automatickému kotli s nižší účinností.

Z celé ankety nás nejméně potěšil výsledek týkající se propagace naší společnosti. Pouze 73% ze 154 oslovených bylo spokojeno s propagací společnosti VERNER. Do budoucna se tento nedostatek v naší práci budeme samozřejmě snažit výrazně zlepšit.

Anketa se skládala také z části, ve které zákazník mohl individuálně dopsat jakékoli pozitivní či negativní poznatky k výrobkům a službám VERNER. Na závěr bychom rádi několik vzkazů zveřejnili.


► Kotel funguje výborně, nenecháváme ho vyhasnout přes celou zimu, přijatelná spotřeba paliva, v součastné době nejlevnější způsob vytápění.

► Dobrý den, od zakoupeného kotle A251 jsem si sliboval ekologické, levné a komfortní vytápění rodinného domu. Za celou topnou sezónu nastal jediný problém s těsnící šňůrou za roštem což vlastně ani za problém nebo za závadu nepovažuji. Kotel svým výkonem i spotřebou předčil má očekávání, na letošní topnou sezónu stačilo 7t pšeničného odpadu (zadiny) oproti dřívějším 9t uhlí. Tímto bych chtěl upřímně poděkovat všem ze společnosti VERNER a.s.

►  S Vašimi službami jsme byli naprosto spokojeni. Doporučili jsme kotel dalším lidem. Montáž proběhla výborně, technici byli i po celém dni práce příjemní a přátelští. S pozdravem Šárka

► 16 let spokojeného užívání předchozího kotle. V současné době spokojeně užíváme kotel VN25D a funguje jako švýcarské hodinky. Co se týká deklarované 90% účinnosti kotle, tak tuto skutečnost mohu potvrdit a myslím si, že v ČR nemáte konkurenci. Mgr. Radek …


Tomáš Šimek
marketingové oddělení VERNER a.s.

simek@verner.cz 
www.verner.cz



Copyright © Automatické vytápění, esel – 2008 | O magazínu | Webdesign: Loužecký.cz